Vas zanimajo odprte pozicije pri naših 
zaposlitvenih partnerjih?

 
Najbolj zanimive preverite spodaj.
 
 Se ne najdete med razpisanimi pozicijami? 

 

Oddajte nezavezujočo prijavo, posredujte vaš CV in kontaktirali vas bomo, ko se pojavi prava priložnost.

 

PROSTA DELOVNA MESTA

IŠČETE NOVE IZZIVE IN ŽELITE NAREDITI KARIERNI PRESKOK?  NAŠI ZAPOSLITVENI PARTNERJI SO USPEŠNA PODJETJA V SLOVENIJI, KI PONUJAJO STIMULATIVNO PLAČILO IN  MOŽNOST KARIERNEGA RAZVOJA.

Ob nastopu nove zaposlitve prejmete kariernega coacha, s katerim brezplačno izdelata načrt vašega osebnega razvoja z namenom najboljše integracije v podjetje.  Strokovnjaki Inštituta za poslovno-izobraževalne rešitve pa aktivno spremljamo vaš razvoj in smo most med vami in podjetjem.

Vsi oglasi so aktualni do zapolnitve delovnega mesta.


KEY ACCOUNT MANAGER B2B (m/ž)

Naš naročnik je uspešno mednarodno podjetje iz IKT panoge in je eden izmed najhitreje rastočih podjetij na svojem področju.

Opis delovnega mesta:
Za našega naročnika iščemo ambicioznega Key Account Managerja, usmerjenega k prodajnim rezultatom, ki bo skrbel za aktivno prodajo, iskal nove poslovne priložnosti in učinkovito upravljal
odnose s stankami.

Delovne naloge:
Doseganje prodajnih ciljev preko dobrega upravljanja odnosov z obstoječimi strankami in grajenja odnosov z novimi strankami.
Priprava prodajnih stategij in njihova implementacija z namenom povečanja prihodka.
Predstavitev prednosti ponudbe v konkurenčnem okolju z identifikacijo potreb posamezne stranke, drugih poslovnih dejavnikov in ostalo ponudbo na trgu.
Izboljševanje odnosov s strankami ter skrb za zvestobo strank.
Grajenje trdnih odnosov in partnerstev z namenom generiranja novih prodajnih priložnosti.
Upravljanje priložnosti za prodajo, prepoznavanje priložnosti za navzkrižno prodajo.
Ustvarjanje dobičkonosne prodaje in dolgotrajnih poslov.

Pogoji:
Najmanj 3 leta izkušenj na področju poslovne prodaje IKT rešitev.
Najmanj VI. stopnja izobrazbe.
Odlične pogajalske in prodajne sposobnosti.

Naš idealen kandidat ste, če:
Ste ambiciozni in proaktivni.
Imate zelo dobro in razvejano poslovno mrežo.
Ste konstantno na preži za nove poslovne priložnosti.
Ste vrhunski pri gradnji in upravljanju odnosov s strankami.
Imate odlične predstavitvene in komunikacijske veščine.
Ste pri delu samostojni.
Sprejemate odgovornost za svoje rezultate.

Nudimo:
Delo v mednarodnem, urejenem in stimulativnem okolju.
Konkurenčno plačilo in nagrajevanje uspešnosti.
Delo z najboljšimi storitvami na trgu.
Možnost dokazovanja svojih sposobnosti in kariernega napredovanja.
Dinamične delovne naloge in izzive.
Redno zaposlitev za polni delovni čas.

Lokacija dela: Ljubljana

BACKEND SOFTWARE DEVELOPER (m/ž)

”Where there’s a Code, there’s a Bug.”  -Confused developer 
Se strinjaš? Beri dalje, saj iščemo prav tebe. 

Za našega naročnika iščemo Backend Software Developer-ja. Sodeloval boš neposredno z vodjo razvoja, ki so ga sodelavci razglasili za najboljšega vodjo v podjetju.  

Naš naročnik je uspešno podjetje na področju telekomunikacijskih operacij. V sklopu tega ponujajo kreativne in inovativne rešitve z razvijanjem IPTV, OTT in Hibridnih platform v 55 državah po svetu. 
  
Tvoje naloge: 
Svetovanje o arhitekturi in načrtovanju backend aplikacij.  
Razvoj in vzdrževanje backend aplikacij. 
Nate čakajo vrhunski programerski izzivi. 
Razvijanje prototipov in dokazovanje konceptov. 
Tehnično usklajevanje z ostalo ekipo. 
Iskanje limitov najnovejših tehnologij. 
Sodelovanje pri mentorstvu in prenosu znanja. 
  
Brez tega ne gre: 
Najmanj 2 leti izkušenj iz Backend developmenta. 
Odlično tehnično znanje. 
Zaključena izobrazba VII. stopnje je prednost (visokošolski strokovni program). 
  
Naš superheroj na delovnem mestu obvlada: 
Odlično razumevanje in znanje programskega jezika Java. 
Izkušnje z različnimi podpornimi tehnologijami in koncepti (mikroservisi, Spring Boot, Kumuluzee, Wildfly Swarm, EJB, JPA, SQL, noSQL). 
Odlično razumevanje različnih programskih paradigem in arhitekturnih slogov (REST, OOP, MVC itd.). 
Znanje o pojmih “cloud”, “high availability”, “elasticity”, “robustness”. 
Poznavanje tehnologij IPTV in OTT je prednost. 
  
Nate čaka: 
3 mesečni interni mentorski program. 
Vrhunski technology stack. 
Možnost dokazovanja svojih sposobnosti. 
Priložnost za delo z mladim, sodelovalnim in profesionalnim timom. 
Raznoliko delo z vznemirljivimi dnevnimi izzivi. 
Delo na mednarodnih projektih, ki so prilagojeni tvoju talentu in močnim področjem. 
Možnost napredovanja in prehajanja znotraj oddelka. 
  
Bombončki: 
Soba za sproščanje. 
Neomejene količine kave in čaja. 
Veliko družabnih dogodkov. 
Priročna lokacija delovnega mesta z brezplačnim parkirnim mestom. 

SENIOR RAČUNOVODJA – SAP (m/ž) 

Naš naročnik je Interenergo, uspešno slovensko energetsko podjetje, del velike mednarodne skupine, ki daje velik pomen zadovoljstvu zaposlenih na delovnem mestu. 

Naloge: 
Knjiženje poslovnih dogodkov in vodenje poslovnih knjig. 
Priprava davčnih obračunov (DDV, DDPO, davek po odbitku). 
Priprava računovodskih in statističnih poročil za AJPES, BS, SURS. 
Sodelovanje pri reviziji in pripravi letnega poročila. 
Sodelovanje pri razvoju funkcionalnosti SAP sistema in integraciji podpornih sistemov. 
Sodelovanje pri projektih optimizacije procesov podpore poslovanju. 

Zaželeno: 
Temeljito poznavanje davčne zakonodaje in IFRS. 
Napredno poznavanje MS Office orodij (predvsem Excel). 
Natančnost, zanesljivost, organiziranost in odgovornost. 
Samoiniciativnost in samostojnost. 
Komunikativnost in veselje do timskega dela. 
Želja po organizaciji dela in koordiniranju sodelavcev. 
Želja po bolj odgovornem in strokovnem delu v računovodstvu. 

Pogoji: 
5 let izkušenj na področju računovodstva. 
Dobro poznavanje SAP okolja. 
Aktivno znanje angleškega jezika. 

Nudimo: 
Pozitivno in urejeno mednarodno poslovno okolje. 
Profesionalni in prijetni odnosi med zaposlenimi. 
Možnosti strokovnih izobraževanj za profesionalno in osebnostno rast. 
Dobro in stimulativno plačilo. 
Možnosti kariernega razvoja. 

Kraj dela: Ljubljana
 

ANDROID DEVELOPER (m/ž) 

Naš naročnik je uspešno podjetje na področju telekomunikacijskih operacij. V sklopu tega ponujajo kreativne in inovativne rešitve z razvijanjem IPTV, OTT in Hibridnih platform v 55 državah po svetu. 

Tvoje naloge: 
Odgovornost za oblikovanje in vzdrževanje Android aplikacij. 
Skrb za oblikovanje, razvoj in implementacijo SDK . 
Razvijanje prototipov in dokazovanje konceptov. 
Sodelovanje pri mentoriranju ter prenosu znanja. 

Brez tega ne gre: 
Android platformo imaš v malem prstu. 
Najmanj 2-5 let izkušenj na področju razvoja mobilnih aplikacij. 
Učenje in izboljšave ti ne predstavlajo napora. 
Proaktivnost, samoiniciativnost in timska usmerjenost so tvoje vrline. 

Naš superheroj na delovnem mestu obvlada: 
Odlično razumevanje in znanje programskih  jezikov Java, Kotlin in Flutter. 
Izkušnje z različnimi podpornimi tehnologijami in koncepti. 
  
Nate čaka: 
3 mesečni interni mentorski program. 
Vrhunski technology stack. 
Možnost dokazovanja svojih sposobnosti. 
Priložnost za delo z mladim, sodelovalnim in profesionalnim timom. 
Raznoliko delo z vznemirljivimi dnevnimi izzivi. 
Delo na mednarodnih projektih, ki so prilagojeni tvoju talentu in močnim področjem. 
Možnost napredovanja in prehajanja znotraj oddelkov. 
  
Bombončki: 
Soba za sproščanje. 
Neomejene količine kave in čaja. 
Veliko družabnih dogodkov. 
Priročna lokacija delovnega mesta z brezplačnim parkirnim mestom. 

PRODUKTNI VODJA ZA IKT REŠITVE (m/ž) 

Naš naročnik je veliko hitro rastoče mednarodno podjetje, ki je odprto za novosti in je usmerjeno v prihodnost. 

Opis delovnega mesta: 
Za našega naročnika iščemo Produktnega vodjo, ki bo celovito upravljal portfelj IKT produktov in storitev, skrbel bo za razvoj novih produktov ter bil stalno na lovu za najrazličnejše poslovne priložnosti. 

Glavne delovne naloge: 
Upravljenje produktov v vseh fazah življenjskega cikla. 
Določanje politike produktov ob upoštevanju potreb kupcev. 
Načrtovanje novih inovativnih produktov in oblikovanje strategije produktov. 
Spremljanje trendov na področju IKT, analiza trga, preučevanje uporabniških navad ter konkurence. 
Prepoznavanje novih poslovnih priložnosti ter iskanje najboljše možne rešitve za podjetje. 
Priprava poročil, časovnic, analiz ter poslovnih načrtov ter skrb za njihovo realizacijo. 
Priprava tehničnih zahtev ter skrb za izvedbo in lansiranje produktov. 
Usklajevanje produktnih zahtev z IT oddelkom, marketingom, prodajo in zunanjimi partnerji. 
Koordinacija marketinških in prodajnih aktivnosti za produkte. 

Pogoji:
 
Najmanj 3 leta izkušenj iz produktnega vodenja v IKT sektorju. 
Zaključena VI. stopnja izobrazbe ekonomske ali tehnične smeri. 
Aktivno znanje angleškega jezika. 

Naš idealen kandidat ste, če: 
Zelo dobro poznate Cloud in IT Security rešitev. 
Ste na tekočem z IoT trendi. 
Ste pri svojem delu kreativni, proaktivni in samoiniciativni. 
Ste inovativni in vedoželjni. 
Ste ciljno in prodajno usmerjeni. 
Imate zelo dobre komunikacijske sposobnosti. 
Razmišljanje izven ustaljenih okvirov. 
Imate odlične analitične spretnosti in sposobnosti reševanja problemov. 
Ste pripravljeni nadgrajevati svoje znanje. 

Nudimo: 
Možnost ustvarjanja najboljših rešitev na trgu. 
Dinamično delo v uspešnem mednarodnem podjetju. 
Delo v pozitivnem, sproščenem in sodelovalnem okolju. 
Možnost kariernega napredovanja. 
Redno zaposlitev za polni delovni čas. 
Konkurenčno plačilo in nagrajevanje uspešnosti. 

Lokacija dela: Ljubljana

SENIOR SODELOVEC V KONTROLINGU (m/ž) 

Naš naročnik, uspešno mednarodno telekomunikacijsko podjetje, v svoje vrste vabi samostojnega in fleksibilnega strokovnjaka za kontroling, ki bo zasedel mesto Senior sodelavca v kontrolingu (m/ž). 

Opis delovnega mesta: 
Za našega naročnika iščemo Senior sodelavca v kontrolingu, katerega glavne naloge bodo priprava poročil in analiz, spremljanje stroškovnega poslovanja, spremljanje zakonov in predpisov ter priprava dokumentov za različne deležnike. Sodeloval bo na različnih mednarodnih projektih in soustvarjal nove sisteme za poročanje. 

Glavne delovne naloge: 
Zagotavljanje notranjega in zunanjega poročanja (mesečno, kvartalno in letno poročanje ter planiranje). 
Spremljanje stroškovnega dela poslovanja – spremljanje stroškov po vrstah stroškov, po stroškovnih mestih in nosilcih. 
Priprava analiz in argumentacija v primeru odstopanj od predvidenega plana. 
Pomoč pri pripravi poslovnih poročil in podpora vodstvu pri poročanju ter odločanju. 
Priprava analiz in projekcij za notranje uporabnike. 
Priprava dokumentov za podporo zunanjim svetovalcem in revizorjem. 
Sodelovanje z drugimi oddelki in zunanjimi institucijami. 
Spremljanje ustreznih zakonov in predpisov. 
Vodenje in sodelovanje v projektih. 
Druga opravila po nalogu nadrejenega. 

Pogoji:
 
Vsaj VI. stopnja izobrazbe ekonomske ali podobne smeri. 
Najmanj 5 let delovnih izkušenj iz področja računovodstva in/ali kontrolinga. 
Zelo dobro poznavanje mednarodnih računovodskih standardov. 
Poznavanje SAP predstavlja prednost. 
Napredno znanje Excel, Word in Power Point. 
Odlično znanje angleškega ter srbskega jezika. 

Naš idealen kandidat ste, če: 
Ste pri svojem delu natančni, sistematični, samostojni, iznajdljivi, fleksibilni in razmišljate strateško. 
Vam delo v hitro se spreminjajočem okolju predstavlja izziv. 
Imate izkušnje iz mednarodnega poslovnega okolja. 
Se želite razvijati skupaj s podjetjem. 
Imate dobre komunikacijske sposobnosti in želite delati v skupini strokovnih sodelavcev. 
Ste pripravljeni nadgrajevati svoje znanje. 

Nudimo
Zaposlitev v uspešnem podjetju. 
Pozitivno, sproščeno in sodelovalno delovno okolje. 
Redno zaposlitev za nedoločen čas ter dobro plačilo. 
Raznoliko delo v različnih panogah. 
Možnost kariernega napredovanja. 
Delo v povezanem timu. 
Dinamične delovne naloge in izzive. 

Lokacija dela: Ljubljana

SENIOR NABAVNIK (m/ž) 

Naš naročnik je uspešno, mednarodno in vodilno podjetje v svojem sektorju, usmerjeno v poslovanje na tujih trgih, hkrati pa se osredotočajo tudi na lokalne posebnosti. Ciljno so usmerjeni predvsem v večanje učinkovitosti, zanesljivost in vrhunske personalizirane storitve. 

Opis delovnega mesta: 
Iščemo Senior nabavnika za uspešno mednarodno proizvodno podjetje. Odgovornost kandidata bo predvsem skrb za doseganje nabavnih rezultatov na področju prodaje polizdelkov v elektroindustriji ter strokovno vodenje ekipe. 
Oblikovanje nabavnih strategij. 
Izvajanje in kontrola nabavnega procesa. 
Sodelovanje z dobavitelji in drugimi deležniki. 
Spremljanje trga in aktivnosti dobaviteljev. 
Strokovno vodenje ekipe. 
Sodelovanje z ostalimi oddelki (proizvodnja, logistika, prodaja). 
Priprava poročil in analiz za vodstvo in druge oddelke. 

Pogoji: 
Vsaj VII. raven izobrazbe. 
Najmanj 5 let izkušenj v nabavi proizvodnega podjetja. 
Aktivno znanje angleškega jezika. 
Aktivno znanje SAP-a. 

Kaj iščemo pri kandidatih? 
Ciljno usmerjenost v realizacijo nabavnih načrtov. 
Prednost imajo kandidati z izkušnjami iz mednarodnih proizvodnih podjetij. 
Dobre vodstvene, analitične in pogajalske lastnosti. 
Odlične organizacijske in komunikacijske sposobnosti. 

Nudimo: 
Takojšnjo zaposlitev v stabilnem podjetju. 
Redno zaposlitev za polni delovni čas. 
Nagrajevanje uspešnosti. 
Možnost dokazovanja svojih sposobnosti. 
Strokovni in osebni razvoj. 
Delo v mednarodnem okolju in priložnost izpopolnjevanja mednarodne kariere. 
Delo v urejenem in stimulativnem okolju. 

Lokacija dela: okolica Ljubljane

V kolikor ste se prepoznali kot primeren kandidat/-ka se veselimo, da vas spoznamo. Prijavite se čim prej, saj razpis velja do zapolnitve delovnega mesta.

VODJA ODDELKA PRODAJE (m/ž) 

Naš naročnik je del uspešne, mednarodne in vodilne skupine v bančnem sektorju. Ciljajo na visoko učinkovitost, zanesljivost ter ustvarjalnost storitev, hkrati pa vodijo strokovno in sproščeno kulturo do zaposlenih, strank in okolja. 

Opis delovnega mesta: 
Iščemo Vodjo prodaje za uspešno bančno družbo. Odgovornost kandidata bo predvsem skrb za doseganje prodajnih rezultatov, ustrezno ponudbo in konkurenčnost pogojev ter razvoj prodajnih aktivnosti v skladu s trendi digitalizacije in avtomatizacije. 

Vodenje, planiranje in izvajanje ciljev za prodajni sektor. 
Vodenje in razvoj sodelavcev. 
Pridobivanje novih strank in trženje produktov družbe. 
Spremljanje in širitev poslovanja z obstoječimi strankami. 
Sodelovanje pri planiranju in doseganju strateških ciljev podjetja. 
Preverjanje pogodbene dokumentacije pri strankah. 
Doseganje donosnosti pogodbenega odnosa s strankami. 

Pogoji: 
Vsaj VII. raven izobrazbe ustrezne smeri. 
Odlično razumevanje bančništva. 
Aktivno znanje angleškega jezika. 
Izkušnje iz bančništva ali faktoringa v B2B segmentu. 

Kaj iščemo pri kandidatih? 
Ciljno usmerjenost v realizacijo prodajnih načrtov. 
Prodajna naravnost in sposobnost pridobivanja novih strank.  
Prednost imajo kandidati s formalnimi ali neformalnimi vodstvenimi izkušnjami. 
Strateško mišljenje. 

Nudimo: 
Takojšnjo zaposlitev v stabilnem podjetju. 
Redno zaposlitev za polni delovni čas. 
Nagrajevanje uspešnosti. 
Možnost dokazovanja svojih sposobnosti. 
Strokovni in osebni razvoj. 
Delo v urejenem in stimulativnem okolju. 

Lokacija dela: okolica Ljubljane 

V kolikor ste se prepoznali kot primeren kandidat/-ka se veselimo, da vas spoznamo. 

Prijavite se čim prej, saj razpis velja do zapolnitve delovnega mesta.

ZAVAROVALNI POSREDNIK (m/ž) 

Naš naročnik je uspešno podjetje, ki deluje na področju upravljanja tveganj in zavarovalniškega svetovanja na domači in mednarodni ravni. 

Opis delovnega mesta: 
Iščemo Zavarovalnega posrednika za uspešno zavarovalniško svetovalno podjetje.  Odgovornost kandidata bo predvsem svetovanje pri analizi tveganj, identifikaciji in oceni tveganj, ki izvirajo iz gospodarske dejavnosti podjetja. 

Svetovanje pri pregledu, identifikaciji in oceni tveganj, ki izvirajo iz gospodarske dejavnosti podjetja. 
Svetovanje pri sprejemanju odločitev o temeljni strategiji upravljanja s tveganji. 
Izdelava zavarovalnega programa. 
Pridobivanje, analiza in predstavitev ponudb za zavarovanje na zavarovalnem trgu. 
Vodenje evidence sklenjenih zavarovalnih pogodb ter skrb za ustreznost zavarovalnih vsot. 
Reševanje škodnih primerov. 
Skrb za usklajenost poslovanja družbe s pravnimi akti. 
Upravljanje portfelja ključnih strank. 

Pogoji: 
Vsaj VI. ali VII. raven izobrazbe ustrezne smeri (tehnična smer, pravo, ekonomija). 
Najmanj 2 leti izkušenj kot zavarovalni posrednik. 
Aktivno znanje angleškega jezika. 
Excel in ostala orodja MS Office. 
Izpit B kategorije in urejen lastni prevoz. 

Kaj iščemo pri kandidatih? 
Ciljno usmerjenost v realizacijo reševanja sporov med zavarovalnico in zavarovanci. 
Dobre analitične in pogajalske lastnosti. 
Odlične organizacijske in komunikacijske sposobnosti. 

Nudimo: 
Takojšnjo zaposlitev v stabilnem podjetju z dolgoletno tradicijo. 
Redno zaposlitev za polni delovni čas. 
Nagrajevanje uspešnosti. 
Možnost dokazovanja svojih sposobnosti. 
Strokovni in osebni razvoj preko različnih izobraževanj. 
Delo v urejenem in stimulativnem okolju. 

Lokacija dela: Ljubljana in po Sloveniji 

V kolikor ste se prepoznali kot primeren kandidat/-ka se veselimo, da vas spoznamo. 
Prijavite se čim prej, saj razpis velja do zapolnitve delovnega mesta.

ODVETNIK (m/ž) 

Za našega naročnika, eno izmed vodilnih odvetniških družb, iščemo novega ožjega sodelavca. Stopili boste v profesionalno in povezano ekipo izkušenih pravnih strokovnjakov, katerih sloves o poslovni odličnosti sega tudi v tujino.

Opis delovnega mesta: 
Odgovorni boste za samostojno vodenje projektov s področja gospodarskega prava za uspešna slovenska in mednarodna podjetja.

Pogoji: 
Diplomirani pravnik ali pravnica ter opravljen Pravniški državni izpit (PDI).
Dobro poznavanje gospodarskega prava.
Najmanj tri leta delovnih izkušenj.
Izkušnje s samostojnim vodenjem projektov za naročnike.
Odlično znanje angleškega jezika.

Zaželene osebnostne lastnosti:
Samoiniciativnost.
Strokovnost.
Natančnost.

Nudimo:
Takojšnjo zaposlitev v uspešnem podjetju.
Redno zaposlitev za polni delovni čas.
Odlično plačilo.
Možnost dokazovanja svojih sposobnosti.
Možnost hitrega kariernega napredovanja.
Strokovni in osebni razvoj.
Pridobivanje novih znanj s strokovnimi izobraževanji, konferencami in izpopolnjevanji.
Work-life balance.
Delo v urejenem in stimulativnem okolju.
Dinamične delovne naloge in izzive.
Delo na velikih projektih.
Delo v profesionalnem in povezanem timu.

VODJA PROJEKTOV V GRADBENIŠTVU (m/ž) 

Naš naročnik je uspešno gradbeno podjetje s tradicijo, ki ponuja celovite in kakovostne gradbene storitve na področju nizkih gradenj ter aktivno spremlja in rešuje izzive prihodnosti na svojem področju.

Opis delovnega mesta: 
Za našega naročnika iščemo Vodjo projektov, ki bo samostojno upravljal vse faze gradbenih projektov – pripravo, izgradnjo in zaključek.

Organizacija in skrb za nemoten potek dela najzahtevnejših del na gradbišču.
Izdelava terminskih in finančnih planov na projektih.
Skrb za skladnost del s projektno dokumentacijo.
Vodenje gradbenih knjig in pravočasno izdajanje računov.
Finančno spremljanje projektov.
P
ridobivanje gradbene dokumentacije.
K
oordinacija dela z investitorjem, nadzorom, projektanti in podizvajalci.
Skrb za varno izvajanje del.
V
odenje ustreznih evidenc.

Nudimo:
Zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo.
Stimulativen osebni dohodek.
Možnost dokazovanja svojih sposobnosti.
Strokovni in osebni razvoj.
Dinamične delovne naloge in izzive.
Zanimivi projekti iz področja nizkih gradenj.

Pričakujemo: 
Zaključena univerzitetna izobrazba VII. univ. dipl. inž. gradb. ali V. in VI. Stopnja (v primeru ustreznih večletnih delovnih izkušenj sprejemljiva tudi nižja stopnja).
Najmanj 5 let izkušenj iz področja vodenja projektov v gradbeništvu.
Znanje s področja gradbenih standardov in procedur.
Opravljen strokovni izpit iz področja odgovornega vodenja del in vpis v imenik pooblaščenih inženirjev (IZS).
Aktivno znanje angleškega jezika.
Opravljen izpit B kategorije.

Kaj iščemo pri kandidatih?
Natančnost, zanesljivost in samostojnost.
Organizacijske sposobnosti.
Sposobnost timskega dela.
Sposobnost učinkovitega presojanja.
Sposobnost reševanja problemov.
Proaktivnost.
Komunikativnost.
Odgovornost.

Lokacija dela: Ljubljana, po Sloveniji

VODJA GRADBIŠČA (m/ž) 

Naš naročnik je uspešno gradbeno podjetje s tradicijo, ki ponuja celovite in kakovostne gradbene storitve na področju nizkih gradenj ter aktivno spremlja in rešuje izzive prihodnosti na svojem področju.

Opis delovnega mesta: 
Za našega naročnika iščemo Vodjo gradbišča, ki bo samostojno upravljal vodenje gradbišča – pripravo, izgradnjo in zaključek.
Organizacija manj zahtevnih del na gradbišču.
Skrb za pravočasno naročanje delovne sile in mehanizacije za potrebe gradbišča.
Vodenje gradbene knjige in dnevnika.
Pravočasno izdajanje računov.
Koordinacija dela z investitorjem, nadzorom, projektanti in podizvajalci oz. kooperanti.
Skrb za varno izvajanje del.
Vodenje ustreznih evidenc.

Nudimo:
Zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo.
Stimulativen osebni dohodek.
Možnost dokazovanja svojih sposobnosti.
Strokovni in osebni razvoj.
Dinamične delovne naloge in izzive.
Pričakujemo.

Pogoji: 
Zaključena izobrazba VII. univ. dipl. inž. gradb. ali V. in VI. stopnja.
Najmanj 3–5 let izkušenj (prednost ima kandidati z izkušnjami iz nizkih gradenj).
Znanje s področja gradbenih standardov in procedur.
Vozniški izpit B kategorije.

Kaj iščemo pri kandidatih?
Natančnost, zanesljivost in samostojnost.
Koordinacijske sposobnosti.
Sposobnost timskega dela.
Sposobnost učinkovitega presojanja.
Sposobnost reševanja problemov.
Proaktivnost.
Komunikativnost.
Odgovornost.

Povzetek oglasa
Za našega naročnika iščemo vodjo gradbišča. Naš naročnik je uspešno gradbeno podjetje s tradicijo, ki ponuja celovite in kakovostne gradbene storitve na področju nizkih gradenj teraktivno spremlja in rešuje izzive prihodnosti na svojem področju. Sprejmite izziv in postanite vodja gradbišča.

Lokacija dela: Ljubljana

SENIOR QA INŽENIR (m/ž) 

A QA engineer has the heart of a developer …
… in a jar on the desk.

Si odgovoren, samoiniciativen, imaš razvito oko za podrobnosti in si želiš delati v visokotehnološkem, dinamičnem podjetju?
Odlično, beri dalje! Iščemo nekoga s strastjo in željo, da bi nam pomagal dostaviti najkakovostnejše aplikacije na svetu!

Za našega naročnika iščemo starejšega QA inženirja, ki bo kot pomemben član ekipe sodeloval na zanimivih mednarodnih projektih. Naš naročnik je uspešno in inovativno podjetje na področju telekomunikacijskih operacij, ki razvija rešitve za več kot 50 držav po celem svetu.

Tvoje odgovornosti bodo naslednje:
Razumevanje pričakovanega vedenja produktov na podlagi specifikacij in sodelovanja z razvojnimi inženirji in drugimi oddelki.
Izdelovanje specifikacije ocene kakovosti in tehnične projektne dokumentacije.
Ocena glavnih lastnosti produkta glede na specifikacijo, identifikacijo tveganj in aplikacijo testnih postopkov.
Prevzemanje odgovornosti za testne plane in testne strategije izdelkov.
Pisanje kratkih poročil o napakah.
Izvajanje raziskovalnega in avtomatiziranega testiranja.
Odgovoren boš za prepoznavo ključnih funkcij izdelka, ki temeljijo na specifikaciji, identifikaciji povezanih tveganj in na uporabi ustreznega testa postopkov.
Bil boš vedno na tekočem z novimi orodji, programsko opremo, podatki in drugimi povezanimi tehnologijami.
Tesno boš sodeloval z drugimi oddelki v podjetju ter skrbel za višanje dolgoročne kakovosti produkta, trajnosti in phitrosti produktnih ciklov.

Brez tega ne gre:
Imaš 3+ let izkušenj na področju QA in mobilnih tehnologij.
Odlično tehnično znanje.
Zaključena izobrazba VII. stopnje je prednost (visokošolski strokovni program).

Odlično se bomo ujeli, če:
Si natančen, imaš oko za podrobnosti in dovršeno obliko.
Dobro poznaš načela oblikovanja in uporabniške izkušnje (UX) in si zagovornik dobrega UX.
Imaš izkušnje s pripravo testnih scenarijev.
Imaš izkušnje z orodji za avtomatizacijo preizkusov E2E in z orodji za avtomatizacijo testnih enot/integracij.
Dobro poznaš spletne tehnologije (HTML5, Vue.js, Phoenix, JavaScript, TypeScript, jQuery, Node.js, Elixir itd.) ali poznaš iOS in Android mobilni platformi.
Poznaš orodja za upravljanje izvorne kode, kot je Git.
Imaš željo po nadaljnjem učenju in izboljševanju.

Nate čaka:
Delovno razmerje za nedoločen čas.
Raznoliko delo na mednarodnih projektih z vznemirljivimi dnevnimi izzivi.
Odlično razvit mentorski program in jasno določeni cilji za napredovanje.
Priložnost za delo v mladi in profesionalni ekipi v zabavnem, sproščenem okolju.
Dnevna interakcija s sodelavci, ki ti bodo pomagali pri karierni rasti in nadgradnji strokovnega znanja, veščin in kompetenc.

Bombončki:
Soba za sproščanje.
Neomejene količine kave in čaja.
Veliko družabnih dogodkov.
Priročna lokacija delovnega mesta z brezplačnim parkirnim mestom.

FINANČNI SVETOVALEC (m/ž) 

Naš naročnik, večje globalno revizijsko-svetovalno podjetje, ve, da je čas, ki ga njihovi zaposleni preživijo doma vsaj toliko ali pa še bolj pomemben od tistega, ki ga preživijo v službi. V podjetju imajo zaposleni odlično razmerje med delovnim in zasebnim življenjem. V svojo ekipo vabijo kandidate za delovno mesto: Finančni svetovalec (m/ž).

Iščemo osebo, ki:
Svoje karierne izzive vidi na področju financ.
Uživa v delu z Excelom in podatkovnimi bazami.
Jo veseli svetovanje in iskanje najboljših rešitev za svoje stranke.
Ceni prijazno in spodbujajoče delovno okolje ter dobre odnose med zaposlenimi.
Uživa v ocenjevanju vrednosti podjetij, opravljanju due dilligence, poslovnem svetovanjem in se vidi v podpori M&A.

V sklopu delovnih nalog boste skrbeli za:
Samostojno vodenje projektov finančnega in poslovnega svetovanja.
Samostojno komunikacijo s strankami in vodenje projektnih ekip
Pripravo ponudb, dogovarjanje pogodb.
Samostojno izvedba predstavitev projektov strankam.

Pogoji:
Vsaj 5 let izkušenj kot finančni svetovalec v svetovalnem podjetju.
VII. stopnja izobrazbe ekonomske smeri (univ. dipl. oec.).
Zaželeno je znanje CFA ali naziv pooblaščeni ocenjevalec vrednosti podjetij, ni pa pogoj.

Kaj iščemo pri kandidatih?
Temeljito poznavanje veljavne zakonodaje za področje ocenjevanja vrednosti podjetij in računovodstva.
Odlično poznavanje področja poslovnih financ.
Aktivna uporaba podatkovnih baz za ocenjevanje vrednosti (npr. CapitalIQ, Bloomberg, Infront Analytics, Mergermarket, Datastream, ipd.).
Samoiniciativnost, iznajdljivost, veselje do dela in želja po vpeljavi novosti.
Komunikativnost in veselje do skupinskega dela.

Nudimo:
Sodelovanje na mednarodnih projektih.
Delo z zanimivimi strankami (srednja in velika domača ter tuja podjetja).
Dobro klimo na delovnem mestu, teambuildinge in ugoden delavni čas.
Izobraževanja znotraj družbe in pri zunanjih partnerjih.
Odlično platformo za razvoj.

Lokacija dela: Ljubljana